: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Valborg

Category: By Tom Fury
Så var det Valborg, och vad ska man göra egentligen? Det var ju fint väder förut i alla fall, så det började rycka lite i grill-tarmen. Får väl se var det hela slutar upp. Inte många som verkligen har någonting planerat (jag är en av dem) förutom att bli karatefulla. Och där någonstans kommer jag väl landa, tror jag.

Tog en runda på gymmet idag också, otroligt nog. Det var ett tag sedan man var där. Passade på att både styrketräna och simma - orkade mycket mer än vad jag trodde att jag skulle göra. Känns bra nu i efterhand i alla fall.

Tentorna börjar närma sig med stormsteg och jag har verkligen tappat suget. Det enda jag ser framför mig nu är mitt ex-jobb. Och sommar. Sommaren får gärna vara nu. Innan dess så ska vi anordna sektionsaktivas sittning den 26:e för alla som har hjälpt sektionen aktivt under verksamhetsåret. Det sägs att bland annat jag ska vara toastmaster under kvällen. Får väl se hur pass bra det kommer gå.

På fredag är det dags för fest igen. A-lusion spelar live på BK Club Session. Sedan är det bara att ladda upp ordentligt inför kryssen den 13-14 maj! Kickass!

1 comment so far.

  1. Johan 30 april, 2007 17:05
    Jag kan vara dörrvakt på sittningen? Ok?
    Ikväll är det party!

Something to say?