: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Uppdrag i Stockholm

Category: By Tom Fury
Så har man kommit hem efter en heldag i Stockholm. Den här gången hade man fått i uppdrag att installera ett trådlöst nätverk på ett kontor och koppla ihop det med en kopiator. No big deal. Det borde det ha varit - om inte kopiatorn hade krånglat så inåt helvete mycket. Till slut fick jag till det i alla fall - och jag åkte hem som en rikare man.

Känner mig ganska sliten, och borde väl gå och lägga mig snart egentligen. Klockan 23:18 en lördagkväll. Känns ju helskoj. Men det har ju blivit en hel del festande och alkoholdrickande senaste tiden, så det är nog hälsosamt (både för min lever och min plånbok) att jag inte går ut den här helgen. Sparar mig till maj månad istället, då det händer en hel del roligheter.

Well, I'm off from here anyway. Ciao.

2 comments so far.

  1. Johan 22 april, 2007 18:13
    Tommie, jag var på plattan o ropade efter dig i lördags, men fick inget svar.
  2. Tom Fury 22 april, 2007 18:33
    Måste ha varit för att jag lyssnade på lite för hög musik i mina lurar. Jag ska lyssna lite noggrannare nästa gång. :)

Something to say?