: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

MSP Kickoff

Category: By Tom Fury
Idag var jag uppe i Stockholm och hade kickoffen med Microsoft och de andra antagna MSP'erna. Allt som allt var det en riktigt schysst dag. Fick rundtur på kontoret, en lite bättre inblick i vad man (kan) få ut av programmet, vad som förväntades av oss etcetera. Fick en hel del prylar med mig hem, bland annat en T-shirt som två Tommie får plats i.

Det kommer nog bli ett intressant år tillsammans med Microsoft. Får hålla tummarna angående det där sommarjobbet, samt att ex-jobbet som jag tagit på mig nu blir lika roligt som det verkar. Det är jag övertygad om att det kommer bli.

I helgen är det påsk. På söndag är det stor fest - Alpha Twins kommer till Norrköping och spelar. Hur kul som helst! Känner mig riktigt laddad inför det, faktiskt.

Imorgon är det dags att besöka ACE Simulation och slutföra affären angående väskorna som vi håller på att ta fram för sektionen. Det hoppas jag blir bra. Väntar bara på svar från tryckeriet nu.

Just det. Provspelade God of War II häromdagen. Kanske det bästa spelet på länge. På riktigt. Faktiskt så bra att jag beställde en originalkopia (!). Provspelade även PlayStation 3 på stan (Motorstorm). Grafiken den erbjöd var ju inte att leka med, om man säger så...

De senaste dagarna har det varit otroligt schysst väder ute. Som tur är har man haft tillfälle att utnyttja det med lite promenader, motioneringsturer och andra aktiviteter - som att hjälpa Jonte flytta in i sin nya crib (jäkligt schysst lya med otroligt bra läge! Grattis, bro!)

Dags att sova snart - imorgon blir en tidig morgon. Jag avskyr tidiga morgnar. Ge mig sovmorgon! Det var länge sedan jag hade en sån.

1 comment so far.

  1. Johan 04 april, 2007 00:08
    en tröja där det får plats 2 tommie i, borde betyda en tröja där en Thore får plats i. Så ro hit med skiten!! :P

Something to say?