: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

26 saker en perfekt kille skulle göra

Category: By Tom Fury
...och annan propaganda utbredd av vilseledda kvinnor.

Någon skickade nyligen ett email till mig där titeln var ”26 saker en perfekt kille skulle göra”. Jag tänkte ”hmm, ingen skulle någonsin skicka något så korkat, det kan omöjligt vara så dumt som det låter.” Jag står rättad. Mailet var precis som det verkade: en önskelista över hur kvinnor förmodligen vill att män ska agera, som om män i det här landet inte redan vore en episod kort på Vänner från att förvandlas till stora vandrande vaginor.

Jag trodde aldrig att jag skulle läsa något som skulle förmå mina kväljningsreflexer att reagera så snabbt, och detta efter att ha läst detaljerna av en analprolaps som en kompis skickade häromnatten. Här är den förkortade listan (eftersom den oförkortade listan bokstavligen kan få dig att kräkas på ditt tangentbord, och uppriktigt sagt, det är fan inte värt att läsa), följt av mitt svar på varje ”sak” som en ”perfekt kille skulle göra:”
  • Kunna få dig att le när du är nere!
När ska kvinnor inse att de inte lever i en romantisk komedi? Om inte ”få dig att le” innebär att jag spelar tvspel medan du lagar mat åt mig, så bered dig på att bli besviken. Du tror inte att killar någonsin är ”nere”? Dörren svänger åt båda hållen, slampa.
  • Försöker hemligt lukta på ditt hår, men du märker det alltid.
Va? Varför i helvete skulle jag vilja lukta på en kvinnas hår? Det luktar illa nog med alla sprayer conditioners och parfymer de använder; det får mina ögon att vattnas. Vad i helvete är conditioner förresten?
  • Ställer upp för dig, men respekterar din självständighet ändå.
Översättning: Överge dig när du misslyckas i livet, men drar aldrig upp det under samtal.
  • Ger dig fjärrkontrollen under matchen.
Den här är till sin natur idiotisk eftersom det implicerar att alla killar gillar att se ”matchen”. Eftersom jag hellre skulle bli skjuten i bröstet med projektiliserad diarré än att se ”matchen”, så antar jag att författaren menade något som är värdigt att se, som Street Fighter II V, i vilket fall du behöver manövrera ner bitchen om hon rör fjärren.
  • Kommer upp bakom dig och håller om dig.
LAMT. Vem har tid för det? Låter som något ur en herpesreklam där en gammal tant klättrar i berg eller gör något annat som symboliserar hennes självständighet, sen från ingenstans så utbristar hon ”JAG HAR HERPES.” Musiken blir helt seriös och du hör en röst som säger ”...det finns inga botemedel,” stickrepliksinspirerande musik ”men behandling finns tillgänglig.” Sen så klipper de till en scen där subban är på en strand och en kille springer fram bakom henne och lägger sina armar runt henne. Bra jobbat dumjävel, du är ihop med en ragata med herpes.
  • Leker med ditt hår.
Återigen med håret? Kvinnor leker aldrig med håret på min rygg, varför dubbelmoralen?
  • Hans hand hittar alltid din.
Det här är en av de saker kvinnor läser och säger ”AWW SÅ ROMANTISKT.” Jag har nyheter för dig: att hålla händerna är idiotiskt. Kvinnor vet ingenting om att vara romantisk. Bara lesbiska håller händerna ändå; låt mig förklara. Den enda gången det är acceptabelt att hålla handen med någon är om du är på en fredsvaka. Killar går inte på fredsvakor, punkt. Om du gör det, så ska du överge dina bollar och genomgå en könsoperation eftersom du är en slampa; i varje fall, så är du en kvinna, och när två kvinnor håller varandra i handen så kan det bara leda till en sak vad mig anbelangar.
  • Är söt när han verkligen vill någonting.
Bullshit. När jag vill ha något, så skriker jag. Om hon inte kan höra mig i köket, så hotar jag ibland med stryk om jag är nykter.
  • Erbjuder dig massvis med massage.
För dina tuttar kanske. Jag råkar ha den häpnadsväckande förmågan att massera bröst. Med min mun.
  • Dansar med dig, även om han känner sig som en dumbom.
Let’s face it: Det finns ett fåtal saker i denna värld som är mer idiotiska än att dansa. Förutom breakdance, som teknologer och pirater är överens om att det är tufft. Förutom det, så får dans mig att bli avundsjuk på krymplingar.
  • Reagerar så sött när du slår honom och det faktiskt gör ont
Du ser, det är det här som gör mig förbannad på kvinnor: de förväntar sig någon typ av särbehandling för dem. De vill ha lika rättigheter, lika lön, och lika behandlning för allt UTOM när det kommer till skit som det här, då vill de att du ska ”reagera sött” istället för att , låt oss säga, låsa in dem i ett skåp och tvinga dem äta myror och/eller spindlar medan du ger dem brännmärken. Varför reagerar inte kvinnor ”sött” när män slår dem för omväxlings skull? Oops, jag glömde, det är hustrumisshandel.
  • Köra i 5 timmar bara för att få träffa dig 1 timme.
Den kille som skulle köra bil i 5 timmar bara för att få se en brud en timme är en dipshit. Om alla killar körde runt 5 timmar bara för att få spendera en med sin flickvän, så skulle vi fylla luften med så mycket föroreningar att vi alla skulle kvävas av avgaserna, få cancer, och sedan stekas i solen medan våra lungor brister och vi sakta skulle dö av inre blödningar.
  • Stirrar på dig.
Din idiotiska dumma uppmärksamhetssökande hora, köp bara subban en spegel, eftersom uppenbarligen så tycker hon att du inte har något bättre för dig än att sitta där och stirra på henne. Om kvinnor styrde världen, så skulle vi fortfarande leta efter hjulet.
  • Ringer för ingen anledning alls.
Oops, den här tillhör min lista av ”Tjugo-sex saker kvinnor gör som gör män förbannade eftersom de behöver fylla deras annars innehållslösa liv med något som gör att de känner att de har ett syfte med sin existens så de slutligen inser att de skiter iväg sin ungdom på idiotiskt bullshit som modetrender.”

Jag kan inte fortsätta, jag ska göra något mindre smärtsamt som att stoppa snoppen i ugnen.

0 comments so far.

Something to say?