: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Gillar du inte topping på pizzan?

Category: By Tom Fury

Jag hatar alla som gillar pizzor med bara ost på. Oooh.. gillar du inte topping på din pizza, snorvalp? Du vill inte ha skinka på din pizza eftersom du inte gillar smaken på den? Om jag skulle ha barn, så kommer de ALDRIG att få äta pizza med bara ost på. Någonsin. Mina barn ska inte växa upp och tro att de kan få välja och vraka och vara glada med vad de äter, som alla andra de här töntbarnen.

Ett bra exempel är filmen Ensam Hemma. Jag hatar Macaulay Culkin (den lilla idioten i filmen, jag tror han spelar rollen som Kevin). Under första delen av filmen, så beställer hans generösa föräldrar pizza, och de frågar honom vad han vill ha på sin beställning. Han beställer pizza med bara ost på. Vilket typ av rövhål bestället bara ost på sin pizza? Vem tror han att han är? Mr. Big Shot vill ha en ostpizza... ursäkta mig ers majestät, men finns det något annat du vill ha? En varmkorv utan ketchup, eller lite skummjölk kanske? Hur skulle det vara med ingenting, din bortskämda lilla snorunge? Låter ingenting bra nog för dig? Eller ska du hålla på att bitcha om det också? Den där bleka lilla skiten. Skrattar när han äter sin ostpizza. Skrattar. Är glad. Varm. Men nej... det är inte nog för honom. Han måste bitcha och klaga på att han får sin pizza uppäten av nån annan idiot.

När han står ensam kvar med alternativet att äta normal pizza (den typen med topping på som inte är pepperoni) och alternativet att gråta över att hans sick-ass pizza blir uppäten, så väljer han det senare och blir uppskickad på vinden som den bortskämda lilla skiten han är (och även vinden är för mycket. Jag skulle kastat ut den lilla skiten i kylan tills han lärt sig sin läxa. Han kanske skulle behöva betala en avgift och få sina ben amputerade för att få gå över hypotermibron, vaktad av min kompis jack frost. ge honom ett helvete frosty. bra, säger jag. Det kommer ge honom karaktär).

Kanske att han då förlorar sin bleka färgton, som om han är sjuk hela tiden. Oooh... töntarnas drottning är sjuk. Allihop, släpp vad ni håller på med och hjälp töntdrottningen eftersom han är döende. Det finns inget jag hatar mer, tja... jag är säker på att det finns något, men jag hatar verkligen de där kidsen i skolan som har nån typ av sjukdom, eller livshotande ursäkt för att få slippa skolan.

Varför? Jag skippade aldrig skolan. Inte en enda dag. Typ, i alla fall. På gymnasiet, så hoppade jag över gympan ett par gånger eftersom gympa suger. Men förutom det, så är jag clean. Och vad får jag för kompensation för att jag drar mitt arsle till skolan hela tiden? En tillfredsställande examen. Tillfredsställande?! Vad i helvete? Jag jobbar arslet av mig varje dag i skolan, gör som jag blir tillsagd, och får nåt bullshit ’VG’ i betyg? Åt helvete med dem, jag ger mig själv ett ’MVG’ för att ’faktiskt försöka gå till skolan varje dag och göra mina uppgifter så gott jag kan bara för att få den där idiotiska dipshiten Bernt ge mig ett ’VG’ på bilden, den dumma haggan, jag hoppas han dör’. Bernt var en ond djävul direkt ifrån helvetets innanmäte, mer känt som Disneyland (Se Celine Dion eller Ellen Degeneris för fler härkomster från helvetet). Jag hatade Bernt, nästan lika mycket som jag hatade en annan dipshit i skolan, en ond nazi-hynda. Jag hatade min skola. Om den brann ner till grunden denna sekund, så bra. En hop med förbannade nollor, var de för mig. Men det är lugnt... Jag blev inte en psykopat.

0 comments so far.

Something to say?