: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Jag äger.

Category: By Tom Fury
Du vet, den senaste tiden har jag tänkt på hur ägande jag är egentligen. Jag är verkligen en toppenkille. Om jag inte vore mig själv, så skulle jag önska att jag vore det. Varför är jag så bra? Jag frågar mig själv det ibland. Här är varför:
  1. Först och främst så är jag en pirat. Enbart detta gör att jag härskar över alla. Pirater är av definitionen ägande eftersom de är så grymma.
  2. Härnäst, så är jag en robot.
  3. Jag är för trött för att skriva något vettigt i dagboken idag.
  4. Jag borde plugga reglerteknik egentligen.
  5. Reglerteknik suger.
  6. Vem bryr sig om hur mycket energi en foton innehåller, och vilken största rörelseenergi elektronerna som emitteras får om man bestrålar ett visst ämne med ljus av våglängden 405 nm? Så jävla onödigt. Att plugga suger.

  7. HEY, det här suger.

  8. Jag undrar om jag skulle äta en grön gelegodis, och om jag rapade, skulle min rap vara grön då ? Mmm...grön. Grön är min favoritsmak.
  9. Allt grönt smakar gott, bestämde jag nyss. (fråga mig inte om gröna pennor och annat sånt nonsens, för jag skulle bara äta gröna saker som är resonabelt ätbara)
  10. Varför lämnar folk inte mig ifred?
  11. gå härifrån
  12. Jag önskar att jag hade lite pengar...så skulle jag köpa en llama eller något.
  13. Vad är llama för ett jävla ord anyway? Vem kom på det? Vilket idiotiskt namn.
  14. Jag gillar det lite.

  15. Jag önskar att jag var en ASTROnaut. Istället, så är jag en sjaskig pilgrim med en gigantisk cysta i ansiktet. Nej, vänta. Det är min näsa. hHAHAH
  16. b0ner

0 comments so far.

Something to say?