: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Studieresultat och sånt

Category: By Tom Fury

Well, först och främst så är elektromagnetism oerhört jäkla svårt och tråkigt att plugga. Jag avskyr det verkligen. Men vad fan, någon gång måste man ju tenta av skräpet.
För det andra är det inte kul att farmor ligger inne på sjukhuset - fortfarande.
För det tredje så tänkte jag vara sådär oldschool och lista mina nuvarande studieresultat här (vem bryr sig om att titta på dem? Typ ingen. Det skiter jag i, jag listar dem ändå. Kursnamn och mitt betyg i respektive kurs):

  • Konstruktion med mikrodatorer, projektkurs G
  • Matematisk statistik 5
  • Webbprogrammering och databaser VG
  • Numeriska algoritmer D 5
  • Datorteknik 5
  • Digital konstruktion G
  • Mekanik 3
  • Analys B, flera variabler och serier 4
  • Digitalteknik 3
  • Algoritmer och optimering 4
  • Introduktion till användbara system 4
  • Objektorienterad programmering G
  • Elektronik 4
  • Programmering 4
  • Logik 4
  • Introduktionskurs i Matlab G
  • Diskret matematik 4
  • Perspektiv på datateknik G
  • Analys A 3
  • Linjär algebra 5
  • Matematisk grundkurs 4
  • Signaler och system 5(?)


Totalt har jag samlat ihop 92.5 poäng. Så jag är över hälften om jag bara ska läsa till vanlig civilingenjör. Fast jag vill ha en riktig master of science, så det är 7.5 poäng kvar till hälften. Snart så, då jäklar...!

(Jag borde gå och lägga mig typ nu).

0 comments so far.

Something to say?