: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Abort dödar inte - ickeaborterade snorungar dödar.

Category: By Tom Fury
Newsflash: Varenda mördare, våldtäktsman och terrorist har varit en icke-aborterad skithög. Titta i en historiabok: Du kommer aldrig att hitta information om en abort som spränger någonting, dödar en jude, eller flyger in i en byggnad med ett flygplan.

Istället för att slåss i mellanöstern, så kunde USA ha använt alla sina resurser på kampanjer för att stödja rätten till abort. Osama själv skulle antagligen ha aborterats bort. Om så vore fallet, så skulle 11 september aldrig hänt och 3000+ människor skulle fortfarande vara i livet. Nu är de inte det, tack vare er, envisa dipshits till anti-allting-kämpar.

Fler exempel på icke-aborterade bebisar:
  1. The Columbine Crew
  2. R. Kelly
  3. Celine Dione
Icke-aborterade bebisar skjuter sönder deras skolor, våldför sig på barn, och gör skitdålig musik. Jag förstår inte varför folk vill ha bebisar, det är galet. Du kan

A) Festa hela tiden och inte bry dig ett skit, eller
B) arbeta på två heltidsjobb, få tre timmars sömn varje natt, torka en liten snorhyvel i röven VARJE DAG under fyra år... ja, listan fortsätter.

Jag tror inte jag gjort något under fyra år, kanske gick i skolan då i alla fall, men där behöver jag inte torka upp skit - bara lyssna på det.

Jag förstår inte varför mammor inte behåller sina aborterade bebisar. Det är logiskt för mig. En aborterad unge är tyst, stinker inte, och kräver inte ens i närheten så mycket syre som ett levande barn. Om jag någonsin bestämmer mig för att ha barn, så ska jag abortera dem och fråga doktorn efter en hundpåse. Det är så man ska göra. Vuxna är så jävla dumma.

0 comments so far.

Something to say?