: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Borat och skolan

Category: By Tom Fury

Jag kan fan inte släppa det. Borat är så rolig. Titta bara på honom. Det räcker för att skratta (nästan).

Imorgon drar skolan igång. Det blir sovmorgon, börjar inte förrän 13 ungefär, så det är ju ganska skönt. Det som är mindre skönt är att det är massa kurser som drar igång, plus att jag inte är helt klar med laborationerna från operativsystemskursen än. Helvete också, hatar den där jävla Nachos. Well, nachos är gott, men nachoslabbar lämnar en sur eftersmak...

Håller på och rensar igenom mitt något stora musikarkiv nu. Herrejävlar vilken tid det tar. Och så mycket skräp jag legat och samlat på inser jag nu. Slänger typ en fjärdedel av allt jag lyssnat på eftersom det varit så kasst. Jag förstår inte hur jag någonsin har kunnat lyssna på det jag hade.

Hursomhelst. Jag vill inte börja skolan igen. Det är så himla skönt att vara ledig. Jag önskar jag var ledig hela tiden och kunde göra precis som jag ville. På tal om det, snart ska jag ta över världen. Bara så ni är lite smått beredda på det.

Jag undrar hur pass mycket tid skolan kommer sluka egentligen. Och jag undrar när jag ska ha tid att lägga upp mina planer på att ta över världen. Jag skulle vara skithäftig som enväldig diktator i världen. Tycker ni inte det? Klart ni tycker det.

Hursomhelst. Egentligen borde jag lägga mig tidigt ikväll, men jag orkar bara inte. Så tråkigt att sova. Fast jag kommer vara ordentligt trött imorgon. Ja just det, jag har blivit mattementor igen. Åt två stycken, till och med. Matte D/E och Matte B ska läras ut. Hmmmmmm, vilken utmaning.... :). Kul dock! Jag gillar att försöka lära folk förstå saker som jag själv kan (vilket är ganska mycket, ehum..).

(jag vet inte vad jag ska skriva mer. Så skriv till mig istället! Yes! I like to you!)

1 comment so far.

  1. Vonkis 21 januari, 2006 17:35
    Borat har aldrig fallit mig i smaken riktigt. Vet inte varför egentligen. Jag brukar skratta åt liknande skämt men inte när de kommer från Borat. Sannerligen ett av världens stora mysterier.

Something to say?