: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Vi spränger månen!

Category: By Tom Fury

Det är något som jag alltid har velat göra. Jag tycker att det är en utmärkt idé, och regeringen kommer att stödja mig eftersom det kommer att vara skoj. Ingen mer Mr. Bigshot man-in-the-moon. Alltid som kör med oss med tidvattnet och förvandlar folk till varulvar.

Fast, sen har vi ju de negativa effekterna; himlen skulle bli ganska tråkig att titta på om vi sprängde månen. Det är därför vi ska bygga ett gigantiskt ap-robothuvud i skyn som har glänsande ögon som alltid stirrar på dig (som mannen på månen gör när du kör hemåt ensam på natten).

Det enda problemet med den här idén är att folk skulle antagligen fightas över vad roboten skulle kallas. Jag säger att Fojar skulle vara ett tufft namn, men de flesta föredrar Monkor. Jag tror inte att de människorna vet vad de pratar om.

0 comments so far.

Something to say?