: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Helgen.

Category: By Tom Fury
Helgen var händelserik. I fredags var det utgång och Tommie blev ganska så väldigt onykter. Kul, det var länge sedan. Mådde väl inte så bra på lördagen (sov till typ klockan tre på eftermiddagen), men vad fasen, någon gång måste man jufå svina. Hursomhelst så var kvällen ganska lyckad, jag hade hyfsat roligt i alla fall. Träffade ju en del roliga personer också.

Lördagen blev utgång också till slut, kom iväg något sent dock, men ändå. Hade ju tänkt att försöka ta mig till Linköping och gå ut med dreamteam, men det blev inte så av vissa orsaker.
Det blev att gå ut med några gamla vänner från muf och Erika. Det var riktigt trevligt faktiskt, kul att se alla dem igen - det var ju ett tag sedan. Palace blev det till slut i alla fall, och jag vill inte riktigt tänka på hur mycket pengar jag har gjort av med på det där stället. Svindyrt är det i alla fall, och lördagen höll jag mig nykter. Tur var väl det, annars hade jag nog varit utfattig vid det här laget.

Träffade även lite roligt folk under lördagskvällen där inne. Fick reda på en hel del saker som var...intressanta. En grej jag fick reda på berörde mig ganska djupt. På ett positivt sätt. Erika sa ett par väl valda ord nån gång under kvällen, som fick mig att inse lite saker. Positiva saker, that is. Jag menar, skulle inte du bli glad om du fick höra: "Jag har tänkt på en sak. Jag kommer aldrig få ett så bra förhållande som vi hade. Det var perfekt. Det är omöjligt att överträffa det vi hade". You're damn right att du skulle bli glad av att höra något sånt. Inte så mycket för 'skadeglädjen' över att det känns tragiskt för ex-partnern att hon aldrig kommer att träffa en sån stud som mig, utan mer för att det är en otroligt fin komplimang. En värdefull sådan. Egentligen så sades det mycket intressanta saker under kvällen (det var väldigt givande), men ser ingen anledning till att rada upp allting här. Eller analysera för djupt heller, för den delen.

Hursomhelst, jag fick agera taxidriver i slutet av kvällen. Körde hem Erika och blev bjuden på mat o grejer (riktigt snällt) fast jag tackade nej. Blev kvar där ett tag och pratade lite med hennes far och bror. Åkte lite senare tillbaka in till stan då resten av gänget ringde och bad om skjuts hem. Allt som allt blev jag klar runt halv fem på morgonen. Är något trött idag, men det ska nog fixa upp sig till slut.

Jag vill inte börja skolan igen. Det har varit så skönt att vara ledig, och jag vill bara inte sätta igång med all stress igen. Den klarar jag mig utan, faktiskt.

Var lite sugen på att börja Kung Fu också här i Norrköping, men tiderna krockade ju (självklart) med Iaidon. Kan man ha mer otur? Iaidon har lagt om träningarna från onsdagar till måndagar och torsdagar. Det är jättebra att ha två träningspass i veckan. Kung Fu'n hade givetvis också sina träningspass på måndagar och torsdagar. What the hell är det om, liksom? Så jag letade efter lite andra klubbar, och hittade en till här i stan. Den har sina träningar på måndagar. Varför ska allt krocka? Jag hatar det. Fast frågan är väl om jag hade haft tid att träna båda kampsporterna. Det kommer bli riktigt körigt med tid nu när skolan drar igång. Ska smacka in 13 poäng på en 10-poängsperiod. Det kommer bli kul, typ.

Dags för frukost nu snart kanske? Måste ringa lite samtal också.

Till er som tillhör den lilla skaran som faktiskt läser min blog: Jag skulle uppskatta lite kommentarer. Var inte blyga, skriv en rad eller två. Det dör ni inte av. Och det tar inte speciellt lång tid heller. Gör mig glad!

0 comments so far.

Something to say?