: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Zombies är de värsta.

Category: By Tom Fury
Jag tänkte på zombies häromdagen, och hur mycket jag hatar dem. De går alltid långsamt, stönar, och äter mig. Tja, åtminstone så försöker de äta mig (jag låter dem inte göra det). Problemet med dem är att de inte vet när de ska sluta. Du kan skjuta ett hål genom deras bröstkorg, och blåsa av deras ben, men de fortsätter att vandra mot dig. Det bästa att göra är att springa skrikandes. Men de följer efter dig. Så spring inte och skrik såvida du inte leder dem in i en fälla.

Att bränna zombies är inte en bra idé, eftersom de inte dör så lätt och stanken är ganska dålig. Jag föreslår att du gräver ett enormt hål (jag kallar mitt The Zombie Pit of Hell) och leder den in till ett rum med en ingång och en utgång. När zombiesarna har gått in i rummer, lås dörren bakom dem och börja pressa ihop väggarna så de inte har något val än att ramla ner i hålet.
När zombiesarna är där nere, är det tryggt att gå in i rummet och reta dem (de avskyr när du häller batterisyra på dem). När du tröttnat på att reta dem, säg åt dem att du släpper ut dem inom en halvtimma. Stäng av ljuset och glöm dem. Om dina vänner kommer på besök, säg åt dem att det finns en överraskning i rummet för dem. När de går in, sätt på ljuset igen och börja pressa ihop väggarna. Skratta. Sen, stanna väggarna precis innan de faller i och säg: ”bara skojade”. Sen så starta väggarna igen för ett par sekunder bara utifall de verkligen trodde att du bara skojade. Alla kommer få ett gott skratt.

0 comments so far.

Something to say?