: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Bartömningen på Trappan

Category: By Tom Fury
Igår blev det utgång till slut i alla fall. Mest en impulsgrej sådär, men ett skönt avbrott i tentapluggandet. Fast man kanske borde ha suttit och pluggat istället. Men fo'real, lite kul måste man få ha.

Och kul hade jag. Stoffe och Thore följde med, och det var hyfsat bra med folk där inne. Lång kö till baren (barerna), och ölen var billig (stundvis. De hade nya priser varje timme som lottades fram). Träffade en hel del människor som jag inte sett på evigheter - sånt är förbannat kul. Ja, och att träffa dem man faktiskt har sett ganska nyligen är såklart kul det med. Stötte på ett par tjejer som kände igen mig men visste inte från var. Inte jag heller. Jag tror att vi lyckades klura ut det till slut, men jag är inte säker. Kommer inte riktigt ihåg.

Allt som allt så var det en riktigt kul kväll. Ganska bra musik för det mesta, och trevliga människor runtomkring. Det enda negativa var väl kön till baren som stundvis var grymt svår att basha igenom. Hem kom jag till slut, runt halv fem på morgonen, och sov som en gris till tolv idag. Varefter jag fick ta upp mitt tentapluggande igen - skooooj! Något bakfull var jag då inte i alla fall vilket känns otroligt skönt.

Imorgon är det tentamen i Ledarskapskursen som gäller. Jag hoppas innerligt att det kommer gå bra. Vet inte riktigt vad man har att vänta sig där, så det kommer bli spännande. Dags att läsa klart det sista i boken. I'm off.

1 comment so far.

  1. Johan 17 december, 2006 19:06
    Ibland har det sina fördelar att vara stor och tjock. Men fy fan! Bygg ut baren!! Var nästintill värre än en hårdrockskonsert längst fram, när man stod vid bardisken. Huh!
    Men kul hade vi!

Something to say?