: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Jullov! (?)

Category: By Tom Fury
YES! Sista tentan är skriven, och nu är det dags för lite välförtjänt ledighet! Eller ledighet och ledighet. Jag har en rapport som måste korrigeras och en efterstudie att skriva. Men efter det, så! Eller...nej, för då blir det dags att plugga till omtentan i elektromagnetism.

Men under tiden så är det mycket annat på gång. Någon middag / fest på Flygeln med Rix FM på juldagen, och så har vi ju Technoboy den 27:e. Sedan är det nyårsafton. Och vad gäller den dagen (kvällen) så har jag lite ångest - jag har inte den blekaste aning om vad tusan jag ska hitta på. Än så länge. Vi får väl se lite vad som händer helt enkelt.

Tentan idag var piss-svår. Med lite (mycket!) tur så blir jag i alla fall godkänd. Några högre betyg får jag nog se mig i skogen om. Well well, nu ska jag ta lite välförtjänt vila så får vi se om det händer något skoj ikväll.

2 comments so far.

  1. Christopher 20 december, 2006 21:42
    då ses vi nog på flygeln... ;)
    Fan är jag före thore?! :D
  2. Johan 21 december, 2006 12:30
    Ja christopher jag genomlider en sorg just nu. så detta är inte prio1 just nu,

Something to say?