: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Lucia?

Category: By Tom Fury
Det påstås att man ska fira lucia och såna saker nu i dagarna. Vad kul att man har märkt av den där luciastämningen någonting alls i år. Eller julstämning heller för den delen. Kan det kanske bero på att det fortfarande är typ 10 plusgrader ute och ingen snö har kommit? I och för sig är jag ganska tacksam för det. Men till jul vore det kanske trevligt med lite vitt pulver som dinglar ner från himlen.

Hmm...det där sista kan nog misstolkas. Whatever.

Tentaplugg är det som gäller nu. De flesta aktiviteter i kurserna är över. Labserierna är godkända och klara, presentationer gjorda, imorgon har vi leverans av vår produkt från PUM-kursen till kunden. Nu ska bara efterstudie skrivas och ledarskapsrapporten ska korrigeras. Och så är det ju dessa tre tentor. Har pluggat som ett djur de senaste dagarna (hur pluggar ett djur? Fundera på det och maila ett svar till mig!) men ändå känns det som om det är så mycket som jag borde kunna som jag inte kan än. Får hoppas de kommer gå bra i alla fall.

Jag kom med i Nova100 sedan till slut. Intervjun gick bra och betygen gillade de, så nu är jag medlem. Känns bra, det har redan börjat visa sig lite. Häromdagen fick jag erbjudande att gå med i Microsoft Student Partner Program 2007. Ska skicka in mina handlingar imorgon så får vi se var det kommer leda.

Well, åter till tentaplugget. Förlåt mina vänner för att jag i princip har stängt av mitt sociala nät de här dagarna. Men det kommer nog bli bättre efter tentorna.

Ciao.

1 comment so far.

  1. Johan 13 december, 2006 23:19
    Djur gör saker för sin överlevnad. Därför borde nån mordhota dig så att du blir mördad ifall du kuggar tentan. Då kan du nog använda utrycket. Vad för nått har du sökt? jag ska på anställningsinterjuv i morgon.

Something to say?