: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Technoboy!

Category: , , , By Tom Fury
Igår blev det att dra till Otten och se Technoboy live. Plus ett par andra DJ's som spelade innan. De var väl helt okej, men det blev riktigt tryck på dansgolvet när Technoboy drog igång sitt set. Var riktigt kul att höra så pass mycket bra låtar. En hel del guldkorn spelades, vilket var ruskigt trevligt. Folkmängden var lagom också. Inte sådär tråkigt glest, men heller inte sådär packat så man knappt kan röra sig. Det var perfekt. Och jag blev lagom full. Idag har jag grym träningsvärk efter allt dansande, men är inte speciellt bakfull. Skönt det.

Försökte ta lite bilder också, lasershowen de hade riggat upp var helt okej. Se nedan, om det nu går att utröna något från bilderna. Träffade även på en hel del människor som jag inte sett på ett tag, en del som jag verkligen inte trodde skulle vara där och shaka loss. Sådant är alltid roligt.

Allt som allt en riktigt bra kväll men ruskigt bra musik. Ni missade något, ni som inte gick. Det var bland den roligaste utekvällen på länge, faktiskt. Har fått en begäran om att lista de låtar jag tycker bäst om, det kommer inom kort.

Nu är ju bara frågan lite vad man ska göra nyårsafton...


1 comment so far.

  1. Johan 29 december, 2006 22:52
    Det låter det, kan du inte även lista de låtar du inte tycker om?

Something to say?