: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Ledarskapen fixad!

Category: By Tom Fury
Och så var muntan gjord i ledarskap, och jag fixade en femma på den. Resultatet fick man direkt efter att den muntliga tentamen var genomförd. Femma. 5:a. En skitbra julklapp i förskott.

Datasäkerhetstentan som jag skrev idag gick nog bra den med tror jag. Det kändes som det. Jag var klar efter 1,5 h. Vilket betyder att antingen så gick det väldigt bra och den var väldigt lätt, eller så har jag missuppfattat saker och ting grymt mycket och har typ fel på allt.

Imorgon är det logikprogrammeringen som gäller. Jag hoppas det kommer gå bra. Jag är lite orolig över att den kommer vara förbannat svårt och att jag har problem med att fixa den. Men men, det återstår att se. Dags att ta tag i den sista biten av tentapluggandet.

1 comment so far.

  1. Johan 21 december, 2006 12:29
    Sen blir det till att hjälpa mig med analysen kompis!

Something to say?