: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Att bränna flaggor (freaky muslims)

Category: By Tom Fury
Jag förstår inte grejen. Varför blir fanatiska muslimer så pass upprörda för att man publicerar en bild i en svensk tidning? Herrejävlar. Get some god damn sense of humour. Och respektera yttrandefriheten! Med förtryck kommer man ingenstans, och ta mig fan om Sverige ger efter för det också.

Dessutom är det ju bra om man gör rätt när man väl bränner en flagga. Stupid asses lyckades inte ens göra en flagga i rätt färger. Vad i helvete är det för R-tards egentligen?

Klicka på bilden för en större version

Låt yttrandefriheten leva vidare. Låt inte dessa fanatikers förtryck göra intrång på en så viktig del i vårat samhälle. Lär dem att de måste tåla att sin egen religion kritiseras. Det gäller alla, inklusive oss själva också givetvis.

Jag blir så trött på det här, och tänker inte spä mer på elden. Uppmärksamhet är vad de vill ha, och det ska de inte få. Ignorera dem. Enda anledningen till att jag skriver ett blogginlägg om detta är för att jag tyckte bilden ovan var så talande. Respekt fås inte på det här sättet.

Väx upp, för i helvete.

4 comments so far.

  1. Anonym 02 september, 2007 18:13
    Länge leve yttrandefriheten! Färgblindheten däremot...
  2. Johan 02 september, 2007 18:24
    Så där ja, bara vänta på nyheterna och se när de bränner en docka av dig, i nått avlägset land som bedriver islam.
  3. Tom Fury 02 september, 2007 18:30
    Japp det ska bli jävligt spännande! :D. Hoppas det kommer upp på youtube sen.
  4. Anonym 04 september, 2007 12:56
    Haha

Something to say?