: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Burma och demokratihatare

Category: By Tom Fury
Okej. Jag ska erkänna en sak till att börja med. Jag kan i princip ingenting om Burmas historia. Och jag vet inte allt om hur situationen ser ut där idag. Bakomliggande orsaker till oroligheterna, varför munkarna inte visar sina shaolinskills och mördar hela militärjuntan á la Jackie Chan, etc.

Men en sak vet jag. Och det är att fredliga protester (och då speciellt regimkritik) aldrig får skjutas ned. Aldrig får motarbetas med våld. Det är vedervärdigt och det är hemskt det som händer. Att sedan informationsflödet stryps också är ju inte det så mycket bättre.

Det militärjuntan i Burma behöver är ett rejält can of whupass i form av nackskott. De förtjänar det. So without further ado, let me present to the militärjunta in the Burma the fuck-you bomb:



Om ni inte slutar spärra in oskyldiga munkar samt diverse protestanter så kommer jag personligen över och sparkar er i ansiktet. Speciellt du, Than Shwe. Drar du inte tillbaka dina styrkor och låter lite demokrati råda i landet så är du den förste jag kommer efter. Och du kommer få min sko i ansiktet, min knytnäve kommer bryta din näsa och därefter ska du behandlas precis likadant som du behandlat protestanterna. Dina stjärtslickande knähundar till generaler kommer också möta samma öde.

Fuck you! Börja respektera demokrati och yttrandefrihet. Ni gör mig helt jävla förbannad. Det är bara en som får vara diktator här i världen, och det är jag!

Who's with me?

3 comments so far.

  1. Johan 30 september, 2007 22:36
    Blir du chef över burma sen? Ger mig immunitet där? Skämt o sidor, det är för jävligt,
  2. Anonym 01 oktober, 2007 10:13
    Hoppas det dröjer innan du får användning för fingret igen.
  3. Anonym 01 oktober, 2007 13:41
    Ja det är bra Tommie! På dom bara, se till att ha stålhetta på skorna oxå! ;-)

Something to say?