: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Hallelujah! Godkänd på min sista kurs!

Category: By Tom Fury
Imorse damp tentaresultaten från Information Security ned i brevlådan. Jag blev godkänd! Det trodde jag aldrig att jag skulle bli. Jag trodde det var helt kört. Jag grejade till och med en fyra på kursen! Titta på resultatfördelningen. Fan vad nöjd jag är. Det här är sjukt kul!

Well, dags att ta tag i arbetet. Något som inte är sjukt kul är att gå upp klockan 06:45 för att ta tag i inläsning till examensjobbet.

Fred ut!

2 comments so far.

  1. Johan 05 september, 2007 10:22
    Ok, hur lätt är det egentligen att muta lärarna på universitetet? ;)
    Grattis hur som! Den var du säkert värd efter en veckas hårt pluggande ;)
  2. Tom Fury 05 september, 2007 10:28
    Det vet jag iiiiiingenting om.... ;-D.

    Man tackar, det känns otroligt jävla skönt faktiskt.

Something to say?