: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Final Fantasy VII: Voices of the Lifestream

Category: By Tom Fury
OverClocked Remix har man nyligen lanserat en ny skiva som är tillgänglig för nedladdning (gratis och lagligt). Skivan (eller skivorna, snarare - de är fyra stycken) består av professionella remixes av temalåtar från ett av världens bästa spel genom tiderna; Final Fantasy VII. Har inte hunnit lyssna igenom alla skivorna ännu, men har tagit ett axplock av låtar och jag måste säga att jag gillar samlingen väldigt mycket. FFVII var (och är fortfarande) ett av mina favoritspel. Musiken till spelet är underbar, och du får inte missa chansen att lyssna på dessa remixes. Of course, inget kommer någonsin slå originalen - men detta är en fräsh fläkt som ger mig retrokärlek till tusen.

Länk till skivans site finns här och länk till torrent finns här.

Enjoy!

3 comments so far.

  1. Anonym 16 september, 2007 17:29
    Tack för tips. Tankar detta nu. =)
  2. Johan 17 september, 2007 12:25
    Nästa år följer du med mig till Sweden rock, för konventering!
  3. Larry "Liontamer" Oji 19 september, 2007 08:50
    Thanks for the mention, Tom. Really hope you enjoyed the album, and we appreciate the word of mouth!

    Larry "Liontamer" Oji
    Head Submissions Evaluator, OverClocked ReMix
    http://www.ocremix.org
    http://www.vgfrequency.com

Something to say?