: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Tidiga morgnar suger faktiskt stenhårt

Category: By Tom Fury
Det upptäckte jag idag. Även om det inte var något större problem att komma upp så var det ändå otroligt irriterande när väckarklockan ringde runt 6-snåret imorse. Det var bara att stiga upp, göra sig i ordning och sedan åka till skolan. Satte upp ett par Nova100-affischer, letade runt på biblioteket efter VSTS/TFS-böcker (men htitade inga! Måste meddela Nils och Dag om detta), skrev ut ungefär en 3 ton IEEE-artiklar om software metrics jag hade tänkt försöka plöja igenom i eftermiddag / ikväll. Får se hur långt man hinner.

Efter rundan på skolan så var det tillbaka till Norrköping för att luncha med Felicia (grymt trevligt! Inte varje dag man ser henne nu för tiden. Var på banken och satte in lite pengar, sedan synundersökning på Glasögonmagasinet. Har haft lite problem med mitt högra öga, men det var tydligen inget allvarligt. Ska nu få några andra mer luftiga linser - får hoppas de passar bättre.

Hursomhelst. Var på stan en runda efteråt och passade på att bunkra upp lite för hösten. En jacka, en t-shirt och ett smartcase blev det till slut. Hade ett par rikskuponger från en intervju jag gjorde för ett tag sedan kvar som täckte nästan halva kostnaden - så det blev ganska billigt för mig trots allt!

Har nu bokat flyg ner till Weeze i November när det är dags för Qlimax! Kommer flyga ner med Claudio på fredag, hyra bil, åka till Amsterdam där vi möter upp tjejerna. Fredagen -> lördagen kommer spenderas i Amsterdam, varefter vi lördag kväll åker till Arnhem, checkar in på ett annat boende, festar loss på Qlimax, vilar ut efteråt på hotellet någon timme eller två och flyger sedan hem söndag eftermiddag från Weeze igen. Det kommer bli en klockren helg! Återstår att se om det slår Sensation Black eller inte. Probably not men man ska ju vara positiv ändå!

Ska kolla upp de ställen jag måste kika in på i Amsterdam. Finns ett par stores jag vet om, men skadar inte att kolla upp det lite extra.

Qlimax - here we come!

2 comments so far.

  1. Johan 18 september, 2007 20:55
    Det var som fan, du har hur mycket tid som helst medans jag får kämpa mig igenom analysen. Ska vi byta?
  2. Tom Fury 18 september, 2007 21:59
    Nej tack, jag vill inte bli påmind om den där perioden med massa mattekurser igen...please! :D

Something to say?