: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Hurtig morgon

Category: By Tom Fury
Återigen så fick jag rycket imorse och gick ut och sprang 5,5 km. Sprang är väl kanske fel ord. Snarare joggade. Tog tid den här gången, och landade på 31 minuter och 5 sekunder. Ingen bra tid direkt, men flåset är ju inte det bästa heller.

Skönt dock att komma så upp så tidigt och vara lite nyttig. Har ringt tandläkaren också och beställt konsulttid. Han ska titta på mina tänder, som har börjat röra sig tillbaka lite smått efter tandställningen. Jag vet att de kommer röra sig, oavsett. Men jag tycker de har rört sig ganska mycket på ganska kort tid. Nåja, får se vad han har att säga. Gratis är det dock inte. Bara konsulttiden, att han ska titta på vad man kan göra, kostar cirka 400 kronor. Det får det dock vara värt.

Ska även ringa hudmottagningen och beställa tid för att kolla upp ett gäng leverfläckar. Bättre att vara på den säkra sidan.

Anyway. Har upptäckt en massa ny bra hardcore! Snart kommer en lista på lite top hårdkärne-musik, när jag får tid och ork att fixa det.

2 comments so far.

  1. Johan 05 september, 2007 12:58
    Vilket håll rör de sig åt? Utåt så räcker det med en lagom käftsmäll :)
  2. Tom Fury 05 september, 2007 13:29
    Tack thore, det kan behövas kanske ^^. Billigare blir det i alla fall! :D

Something to say?