: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Soft biokväll och Qlimax-biljetter!

Category: , By Tom Fury
Igår var jag på bio och såg 28 veckor senare. Grymt bra film, som levde upp till förväntningarna. Uppföljare brukar ju som regel inte vara bra. Den här gången har jag svårt att avgöra vilken av filmerna jag tyckte var bäst; 28 dagar senare eller 28 veckor senare. Båda hade det man ville ha av en zombierulle. Nåja, recension på filmrackarn kommer senare när jag har tid att skriva det.

Hursomhelst, sällskapet var riktigt trevligt och chillstunden efteråt var riktigt härlig. Tack! Blev dock en tidig morgon imorse (för att vara lördag) så man kunde boka VIP-biljetter till Qlimax. Som tur var fick jag tag på 4 stycken av VIP-biljetterna, som kostade 70€ stycket (plus bokningsavgift). Nu är det bara att bestämma boende och resesätt, men det är på väg. Jag har lekt detektiv.

Anyhow. Min produktivitet borde ha varit högre idag än vad den har varit. Träffade på min homeboy Jonte och tog en walk tillsammans med honom och hans best Chabo (okej... det är en liten hund, men vadå - han har attityd den där grymma lirarn!). Riktigt trevligt faktiskt. Länge sedan man såg honom, och hade schysst snack om allt mellan himmel och jord.

Anyhow. Har inte tid att skriva mer nu, får bli fler lägesrapporter senare. Fred ut, bröder!

4 comments so far.

  1. Johan 16 september, 2007 00:08
    Jaha, du får ge fan i att skrämma upp mig så där! Blev ju orolig!
  2. Tom Fury 16 september, 2007 00:14
    förlåt :(
  3. Arvan 16 september, 2007 14:54
    Får ta å grattulera till biljetterna doode.

    Säg till när du vågar släppa nu-stylen å dra på HC event ;) slick
  4. Tom Fury 16 september, 2007 15:00
    lol @ junior; I embrace 'em both! :D

    Masters of hardcore, nightmare in rotterdam... fuck, det är så många jag vill åka bo. Vi borde fan åka ner och bosätta oss ett år och bara åka på massa events.

    Jag är Hårdkärna till jag dör, hårdkärna till jag dör, jag vet att jag är, jag är säker att jag är, jag är hårdkärna till jag dör.

Something to say?