: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

D-pub + Sensation Black DVD 2007

Category: , By Tom Fury
Imorgon fortsätter nya styret med vår inrättade tradition med D-pub. Förhoppningsvis blir det populärare denna gång. Ska i alla fall dit och träffa mitt gamla crew i förra styrelsen - hoppas alla kan komma. Kul kommer det bli i alla fall, det är jag säker på.

Något som inte är lika kul är att ID&T valt att bara släppa en äcklig jävla DVD för Sensation White. Vad hände med Black edition? Fick vi bara den där förbannade Afterfilmen? Visst, den var grymt bra men jag vill ha en DVD mer mer material! Ser dock ganska mörkt ut på den fronten (haha, mörkt...Black edition. Get it? Humor när den är som bäst).

Nåja, härnäst är det ett par grymma fester som kommer upp. Först och främst Brennan Heart i Linköping den 5 oktober. Därefter Tiesto (who gives a fuck?) + Zatox (kärlek!) den 31 oktober på Otten i Norrköping. Därefter bär det av till Nederländerna igen, närmare bestämt Amsterdam och sedan Arnhem för att gå på Qlimax 2007.

I december är det dags för Thunderdome. Jag vill så gärna gå, men tror inte jag har resurser till det (varken tid eller pengar). Det återstår att se, dock.

Back to work!

2 comments so far.

  1. Johan 25 september, 2007 19:29
    En äkta pub innehåller en Barney, jag anmäler mig frivilligt att vara er pubs Barney.
  2. Anonym 28 september, 2007 11:37
    Jag vill också ha en Sensation BLCK DVD. Enligt Tranceclubber-forumet så verkar det ju inte bli nån alls :(

Something to say?