: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

BLACK - 12 juli 2008....

Category: , , By Tom Fury
Idag kom det fina grejer på posten. Biljetterna till BLACK anlände äntligen! Nu gäller det bara att styra upp resan i form av transport dit/hem samt boende. Och bestämma sig för hur många dagar man ska stanna. Hursomhelst ser jag fram mot det sjukt mycket!

Fick även hem inbjudan till diplomeringsceremonin som jag ska se till att fylla i och skicka in så fort som möjligt.


Tiden börjar rinna iväg, återkommer med fler uppdateringar en annan dag. Kan meddela att jobbet går bra och att jag även hade premiärtur idag på inlines. Utan att ramla. I och för sig brukar jag inte ramla på premiärturerna, men ändå :-D.

Över och ut, mofos.

2 comments so far.

  1. Anonym 12 maj, 2008 21:22
    Damn! Jag är avundsjuk :(
  2. Tom Fury 12 maj, 2008 21:50
    Men följ med då, din jädrans pajas! :-D

Something to say?