: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Showtek / Duro / Walt @ Club Aqua, 2008-05-15

Category: , , , By Tom Fury
Jag säger bara såhär. TACK Club Aqua och TACK mina vänner för en underbar kväll! Filmerna och bilderna får säga sitt. Jag har varken tid eller ork att skriva en utförlig partyreport. Ni som var där vet att det var en sjuhelvetes jäkla kväll att minnas! Ni som inte var där jag vet grämer er för att ni missade det.

Här är lite filmklipp från kvällen som jag har satt ihop:



Bilder hittar ni som vanligt på TranceClubber samt på Facebook:

Junior, Robin och fler grymma peeps tog även en jäkla massa snygga bilder. Checka deras album för fler pics. Kanske slänger upp lite random bilder i ett senare inlägg när jag får lite mer tid. Tills dess, över och ut och TACK för en toppenkväll!

Nästa stopp: Zatox på Sweapsound Club Session nu på fredag. Ses där!

0 comments so far.

Something to say?