: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

DJ Isaac @ Sweapsound Club Session, 2008-05-23

Category: , , By Tom Fury
Vilken satans grym spelning! Jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men tightare mixar och grymmare scratchingskills får man nog leta länge efter. Det här var första gången jag såg Isaac spela, och jag blev verkligen inte besviken. Han regerade stort. Punkt.

I'm in the prata in ze telefon bizznizz.

...and in the dricka öl med Gustaf on the förfest bizznizz.

Trancen som bjöds på innan av Kambiz och Jonas Hörnblad var heller inte fy skam, trots att trance inte är min kopp te egentligen. Men vad gör det när man är i trevligt sällskap och stämningen på stället är på topp? Tack Sweapsound (Danne) för en otroligt kul kväll. Det kunde inte ha blivit en bättre ersättare för Zatox.



Filmerna ovan har jag nyligen satt ihop. Jag tycker de talar för sig själva. Se och njut, och avundas för att du inte var där (alternativt minns tillbaka och få gåshud :D).

Robin went core on ze floor.

Anyways. Det var sjukt kul. Ni som var där vet om det. Ni som inte var där vet att ni gick miste om världens spelning. Tack Tedde för att vi fick kila upp på din förfest, tack Emma för att du skjutsade hem mig, och TACK alla mina vänner som gjorde kvällen till något oförglömligt. Mer bilder finns på Facebook och på TranceClubber. Enjoy!

Andreas was in the alldeles för full bizznizz på vägen hem och orkade inte göra många knop...

2 comments so far.

  1. Arvan 27 maj, 2008 09:26
    Ser ut som han spelade väl..Dock så körde han lite väl tradiga låtar? iaf det man ser på filmerna men som vi alla vet så..Kaaanske det inte riktigt är hela sanningen. Såg ut att vara lite folk också? eller..Lite röjj?

    undra vad fjörrys svar kommer bli..Jag vet med all säkerhet..

    Farväl fjörry
  2. Tom Fury 27 maj, 2008 20:14
    Jo det är sant, jag hade hoppats på lite med old-school-Isaac-stuff, men är nöjd ändå. Slutade med 1 st core som det brukar bli, men vafan. Det var ju Isaac och han scratchade.

    Det var ganska bra med folk. Inte OMGZ-så-packat-ungefär-som-när-The-Prophet-var-där men ganska bra tryck ändå.

    Och yes, du hade rätt om mitt svar. Jag hyllar det ovillkorligt, för det var en fest med hårdare musik och jag blev glad som en cocaine-åsna på exstacy. Finns bara en sak att säga: ...vänta...vänta...



    VIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILKEN ÅSNA! :D

    Jag saknade dig där Junior :'(

Something to say?