: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Dyr kurslitteratur.

Category: By Tom Fury
Beställde böcker för kommande termin nu. Dyrt som fan blev det. Cirka 3500 kronot gick allt som allt på. Men man kommer väl kanske ha nytta av böckerna både nu till kurserna och i framtiden när man ska arbeta.

Det känns lite konstigt egentligen. Det här blir sista gången som jag köper kurslitteratur. För det blir min sista termin på skolan. Efter det är det "bara" exjobbet kvar. Jo, i och för sig, möjligheten att bygga på till 200 poäng finns ju. Vi får väl se lite hur det blir med den saken, beroende på vad de beslutar på universitetet om vad som kommer gälla för oss som är inne i systemet.

Ledarskapsrapporten är äntligen helt klar nu också. Får se om man får en femma på den eller om den behåller sin fyra. Nu är det bara att skriva klart efterstudien, sen är förra terminens arbete klart. Och så kanske man skulle göra klart Nachos snart. Det är så god damn awful boring att jag inte riktigt vet var jag ska ta vägen.

Nu bär det iväg på äventyr i alla fall, ciao!

1 comment so far.

  1. Johan 10 januari, 2007 18:10
    bara en termnin kvar? Det är ju perfekt, då kan du ju hjälpa mig på heltid sen ju :D

Something to say?