: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Rättegången över.

Category: By Tom Fury
Det var ett jäkla snabbt besök i rätten. Blev inkallad till salen vid 10.30 och gick därifrån 10.40. Fick avlägga min vittnesutsago och sedan fick försvaret chansen att ställa frågor och berätta sin sida av det som hände. Men han erkände alltihop och invände inte i något som jag hade att berätta. Inte ens skadeståndskravet. Så efter det blev det att kila hem, och nu får jag vänta någon vecka tills domen kommer. Ska bli intressant att se vad det utföll i.

Skönt att ha det överstökat nu i alla fall. Synd bara att jag missade tentan. Hade gärna skrivit den så man blivit av med den skiten, men får ta den i påsk istället. Då jag ska skriva typ 36 andra tentor. Kul.

2 comments so far.

  1. Johan 12 januari, 2007 22:07
    härligt! synd att missa en tenta för en sådan sak. känns som du kunde vittnat via telefon eller nått då.
  2. Christopher 13 januari, 2007 20:04
    Och direkt från tentasalen via satellit: Tommie Haag!... ;)

Something to say?