: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Skolstarten...

Category: By Tom Fury
Snart drar skolan igång igen. På onsdag för att vara exakt. Jag har egentligen ingen större lust. Men det är ju sista terminen så man får väl bita ihop och försöka göra det bästa av det. Kommer hända en del roliga saker i styrelsearbetet, så det får väl vara lite av min motivation under tiden.

Har förresten skrivit över 300 inlägg nu. Det känns ganska mastigt. En del undrar om jag inte gör annat än skriver här. Förstår inte riktigt den grejen, inläggen tar ca 10 minuter att skriva. 15 på sin höjd.

Imorn händer det lite spännande saker. Dags att verkligen ta till vara på den sista lediga dagen jag kommer ha för en lång tid framöver...

1 comment so far.

  1. Johan 15 januari, 2007 22:51
    kan du hjälpa mig att råplugga i morn då? jag börjar på torsdag. Med industriell ekonomi följt av Linjär algebra. Skoj skoj!

Something to say?