: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Resultat från Logikprogrammeringen

Category: By Tom Fury
Tentan jag inte trodde att jag skulle klara fick jag resultatet från nyligen. En fyra blev det i Logikprogrammering. Underbart! Trodde jag skulle ha problem att klara godkäntgränsen. Tentan var riktigt svår tyckte jag, men måste haft lite tur där med rättningen. Eller så hade jag mer skills än vad jag trodde. Jag väljer att tro på den senare anledningen.

Så, totalt sett kammade jag hem två femmor (Ledarskap och Datasäkerhet) och en fyra (Logikprogrammering). Jäkligt skönt, det höjer snittbetyget något. Bävar lite inför hur mycket det kommer vara att göra under vårterminen som kommer... men det löser sig alltid, på ett sätt eller annat.



Varför jag har lagt upp en bild på mig? Hell if I know. Förresten, här har vi beviset på att amerikaner inte är så allmänbildade...

2 comments so far.

  1. Johan 11 januari, 2007 20:20
    du la upp bilden för att alla ska se hur en framgångsrik tenta-skrivare ser ut?
  2. Jonas Kac 12 januari, 2007 08:07
    Tjenare grabben!
    Sitter i Airlie Beach nu och forsoker skriva ihop mitt CV, inte alltid lika latt, speciellt nar man inte har skrivit en serios text pa over 6 manader.

    Nagot ska det nog bli iaf. Grattis till tentorna! Men jag hade inte direkt tvivlat pa att det var sa du skrev alla tentor ;)

    Ha de grymt!
    Nu ska jag ut och dela ut CVn!

    Jonas

Something to say?