: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

KEBABPARTIET LEVER!

Category: By Tom Fury
Pratade med B-man nyss i telefon. Han hade kikat lite i skolkatalogen för Norrköpings gymnasium för år 2006 om jag uppfattade årtalet rätt. Där visade sig att Kebabpartiet fortfarande finns kvar.

Helt otroligt! Jag trodde det hade dött ut helt efter att både jag och René hade lämnat Ebersteinska. René fick ju ta över arvet efter att jag begav mig till mitt nya näste. Han skötte det väl och anordnade fotografering då också. Jag trodde dock att det hade dött ut helt när han också slutade. Men nej, det lever kvar fortfarande. Och tydligen var det 24 personer på fotografiet. Riktigt kul. Inte lika många som vi var (86 stycken om jag inte minns helt fel?). Jag skulle gärna vilja se bilden och vilja veta vem det är som tagit över initiativet. Vet du vem det är? Hör av dig till mig! Skriv en kommentar här i bloggen och berätta.

Long live the Kebabpartiet! Kanske dags att jag återupplivar det helt och kliver upp på tronen igen? Fortsättning följer...

2 comments so far.

  1. Johan 17 januari, 2007 20:46
    ja, alltså det är här värt att forska i. Vi behöver ju ta ut en avgift per skalle på alla som är med på bilden som tillfaller oss så vi kan äta gratis kebab resten av året. Kul att skiten lever, men känns lite synd att de inte har någon aning om vad de ställer upp på förmodligen, men det kan nog bli en långvarig tradition, som VI startade!
  2. Anonym 19 januari, 2007 18:57
    Så du menar att du kan diska, städa, snickra ihop ett badkar, handla, laga mat och vikariera för Nils? :p

Something to say?