: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

New shit! Tommies frågelåda!

Category: By Tom Fury
En del förundras över att jag kan så mycket, så jag tänkte; what the hell, kan väl lika gärna dela med mig av min analytiska förmåga och hjälpa till att lösa alla Edra världsproblem! Varför slösa bort förmågan när man kan hjälpa människor? Så jag tänkte börja med Tommies frågelåda. Ni får skicka in era frågor till mig på technologen(at)yahoo.se, så kommer jag publicera svar på frågan här på bloggen.

Jag förväntar mig att det kommer att bli en dundersuccé. På tal om dundersuccé, min blog har blivit en dundersuccé. Jag såg nyss att 100-sträcket på besökarräknaren har sprängts. Och det är sedan tredje oktober. Det betyder att jag har haft ca 10 besökare per dag. Inte illa pinkat, om jag får säga det själv. Men jag väntar mig en anstormning av besökare när frågelådan drar igång.

Så vad väntar du på? Jag vet att du sitter och trycker på någonting som du undrat länge över. Skicka in din fråga och få svar på den, direkt här på bloggen! Det är även en chans för dig att bli omnämnd i min blog - det är inte alla förunnat. Så, skicka ett frankerat mail till mig på technologen(at)yahoo.se. Märk kuvertet "Tommies frågelåda". De bästa frågorna kanske belönas med någonting - om jag är på humör.

Skriv!

1 comment so far.

  1. Johan 13 oktober, 2006 17:05
    WTF! Läste jag rätt! WTF!!
    Det här har har jag föreslagit dig i snart 6 års tid. Men vad fan. Inget har hänt förens nu! Om du tjänar pengar på det så ska jag ha en viss del, bara så du vet.
    Föresten, nämn att de som ställer frågor kommer få ett alternativt svar i form av en comment by me! Det kommer nog bli lite som Aktuellt o Lilla Aktuellt. Jag svarar på ett lite enklare sätt så att man förstår.

    MI blogg på g. Måste fila lite på den först bara. Ligger som draft.

Something to say?