: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Val av kurser till våren

Category: By Tom Fury
Nu har jag bestämt mig för vad jag ska läsa för kurser till våren. Det kommer bli en tuff termin, men det får man ta. Det är ju trots allt sista terminen på skolan. Efter terminen så är det bara exjobbet kvar. Känns riktigt schysst, faktiskt.

Anyway, de kurser jag valde är:
  • TDDC23 - Programvarutestning (3 p)
  • TDDB64 - Webbprogrammering och interaktivitet (3 p)
  • TDDB02 - Programvarukvalitet (3 p)
  • TEIE92 - Datajuridisk översiktskurs (2 p)
  • TDDC03 - Informationssäkerhet (5 p)
  • TDDB69 - Avancerad webbprogrammering (3 p)
  • TPPE88 - Innovationsteknik och praktisk företagsetablering (1.5 p)
  • TDDB37 - Distribuerade system (3 p)
Totalt: 23.5 poäng, som jag ska klämma in på en 20-poängsperiod. Det kommer att bli 11 poäng i period 1 och 12.5 poäng i period 2. Aningen mer hektiskt framåt sommaren med andra ord, men det lönar sig väl i slutändan antar jag. Nu gäller det bara att hitta ett intressant examensjobb också. Jag vill verkligen ut i arbetslivet och inte fastna på universitetet.

Det kommer nog bli en jobbig vår det här.

1 comment so far.

  1. Johan 05 oktober, 2006 23:18
    WTF!! Bara att avregistera och välja:
    TEIE53 Industriell ekonomi
    TNDE24 Transformer
    TNIU11 Databaser
    TNIU75 Linjär algebra
    TNIU81 Matlab för ingenjörer
    TNK040 Telekommunikationssystem

Something to say?