: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Tenta imorgon...

Category: By Tom Fury
Det är i och för sig den enda tentan jag har den här tentaperioden, men den känns ganska svår ändå. Jag har pluggat en hel del inför den, men det är ett så brett område och så mycket som kan komma, så något högre betyg lär det väl inte bli - om jag ens klarar den över huvud taget. Computer Networks är det som det handlar om. Dels en jäkligt jobbig labserie som tog en hel del tid att förstå, och nu en knepig tenta på köpet. Jag får hoppas jag klarar den, vill inte ha den efter mig. När den är klar blir det att fira att det är över. Utgång, kanske?

Morfar är hemma från sjukhuset nu i alla fall. Han är väl inte så pigg direkt, och man önskar man hade lite mer inflytande och kunde vara lite bättre på att muntra upp honom. Det är svårt, med tanke på de besked de gett honom.

Borde nog ta och läsa igenom det sista inför tentan nu. Ciao!

1 comment so far.

  1. Johan 20 oktober, 2006 23:02
    Tyvärr är den bäste festaren inte hemma i morgon. Så vi kan inte fira våran tuffa tentaperiod!
    Men vi har pluggat stenhårt iaf!
    Men jag är nästan hundra på att det är NTO som tvingat att lägga en tenta på en lördag så man inte ska supa på fredagar.
    Huh!
    Skål!

Something to say?