: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Presentationen i Stockholm

Category: By Tom Fury
I lördags var jag uppe en sväng i Stockholm, Sundbyberg, för att lägga fram förslaget på ny hemsida åt Simon, och även förslag på ett forum för dem. Presentationen gick suveränt bra, kändes det som. Jag fick med det mesta jag hade velat framföra, och fick ett par förslag på ändringar att införa. Inga stora grejer direkt. Plus, att jag faktiskt fick mer betalt än vad jag begärde (!). Jag klagar inte. Dessutom bjöd de på mat på restaurang. Så nu har jag säkrat ett par extra tusen kronor varje månad - känns inte helt dumt måste jag säga.

Resan hem gick bra - de hade varit så vänliga att boka första klass åt mig på X2000. Väl hemma stack jag upp till morfar på lasarettet en sväng och hälsade på. Han har börjat komma upp lite från sängen nu, och börjat klara sig lite mer på egen hand. Snart så kommer han (antagligen) få komma hem. Det gäller bara att försöka få honom att bli lite gladare och inte vara så nedstämd. Men hur lätt är det med de besked som getts.... jag tycker så synd om honom. Ska upp till honom en sväng idag också.

Tentan börjar närma sig med stormsteg! Och jag känner att det inte finns en chans att jag kommer lära mig allt som man ska lära sig tills dess. Får hoppas att själva tentan blir hyfsat lätt.

Well, dags att röra på sig. Snart kommer fråga #3 att publiceras. Fortsätt skicka in era frågor!

1 comment so far.

  1. Johan 17 oktober, 2006 12:16
    Woho! affärsman som reser första klass på X2000. Glöm inte dina rötter in da getho!

Something to say?