: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Back to business

Category: By Tom Fury
Igår satt jag och Månge och knåpade ihop ett första utkast till projektplan samt tidsplanering för examensarbetet. Det ser ut som om vi kommer bli klara med själva arbetet framåt julhelgen, och själva avhandlingen kommer förhoppningsvis vara klar i januari. Helst tidigare, såklart, men schemat är tight och vi hoppas på att det kommer gå smärtfritt.

Imorse var jag ute och sprang 5,5 km - igen. Fast denna gång med min kära granne, vilket gjorde att det tog lite längre tid ;). Men mycket roligare med sällskap! Nu känns det i alla fall att man har gjort något nyttigt under dagen. Hoppas verkligen vi kommer hålla igång det här, känns bra att starta morgonen med en motionsrunda. Resten av fredagen kommer spenderas åt att läsa en hel del om Software Metrics. Jag hoppas hinna med så mycket som möjligt. Får väl se om det blir någon utgång ikväll eller vad som nu händer. Borde egentligen spara pengar, men man måste ju få ha lite roligt också. Ibland.

Jag tror, verkligen tror, att exjobbet kommer bli roligt att genomföra. Jag ser faktiskt grymt mycket fram mot att börja nu. Även om tiden är knapp och det kommer bli körigt, så ska det bli väldigt roligt. Och intressant, för en gångs skull under skolgången.

2 comments so far.

  1. Johan 01 september, 2007 10:44
    Betyder det att du är helt klar sen? Så du helhjärtat kan stötta min utbildning? Typ vänta utanför föreläsningssalen och sen hjälpa mig övrig tid i skolan?
  2. Tom Fury 01 september, 2007 10:46
    Typ. Jag ska nog bygga på ett halvår på utbildningen, så det blir kanske lite mer att göra... :)

Something to say?