: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Bestyr och dåliga telefontider

Category: By Tom Fury
När jag nu äntligen fått arslet ur vagnen och lyft luren för att ringa till hudmottagningnen för beställning av tid för borttagning av ett gäng relativt stora födelsemärken jag har haft länge på ryggen, så är det självklart att de inte har telefontider den tid jag ringer till dem. Telefontider var endast hypertidigt på morgonen, runt 7-9 ungefär. Hur i helvete ska jag kunna vara vaken och ringa så tidigt? Helt galet.

Anyways. Förutom det så måste jag ringa till tandläkaren och beställa konsulttid. Mina framtänder har börjat glida tillbaka över varandra igen som det var innan jag hade tandställningen, och nu vill jag undersöka om det går att rätta till eller om jag får nöja mig med hur det är. Och hur mycket det kommer kosta, såklart. Bara konsultträffen med tandregleringen kostar 395:-. Då gör de inget heller, utan tittar bara på vilka möjligheter som finns att göra. Herregud.

Möte med examinator på onsdag, ska bli skönt att kicka igång exjobbet på riktigt. Vore skönt att ha börjat lite tidigare, men vi (jag & Mange) får lägga på ett extra kol nu i starten så vi jobbar ikapp den tid vi missat. Det kommer bli kickass.

So if it takes for me to suffer
for my brother to see the light
Give me pain till I die
- but please lord treat him right

2 comments so far.

  1. Johan 20 augusti, 2007 21:02
    Hi Everydoy! Im dr Nick!
    Jag kan fixa din bestyr till ett billigt pris!
  2. Arvan 21 augusti, 2007 14:07
    du ska då jämt styra så förbannat =) carpe diem! gadamnit! =) puss från mullsjö

Something to say?