: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Jobb, jobb, jobb...

Category: By Tom Fury
Igår var andra dagen i rad som jag och B-man jobbade på Bishop med att byta ölfat nere i källaren + lite annat smått och gott. Inte världens mest spännande arbete men kul att kunna hjälpa till i alla fall. Plus att man får ju lite pengar!

Ikväll är sista kvällen jag jobbar där, hoppas på att komma iväg skapligt så att man kan få gå ut efteråt - men det kommer det säkert inte bli; tippar på folkrusning deluxe ikväll. Dels är det lördag, dels ska det väl bli fint väder. Nåja, då sitter vi inte sysslolösa direkt.

Har fått en ny favoritlåt på hjärnan som vägrar släppa: Stunned Guys - Raise Cain (anthemet till 2007 års Masters Of Hardcore). Så otroligt bra!

Anyways, snart bär det iväg till landet för att fira moster och morbror som har fyllt år. Blir en kort visit eftersom mitt arbetspass börjar mycket tidigare idag. Tre dagar kvar att plugga till tentan. Det har inte blivit så mycket tentaplugg som jag hade planerat, eftersom det varit så förbannat jävla mycket annat att göra hela tiden! Och det kommer bara resultera i en sak; en underkänd tenta. Nåja, vi får väl se och hålla tummarna.

Well well, dags att göra sig i ordning för avfärd. Ciao!

It's time to Raise Cain!

1 comment so far.

  1. Johan 17 augusti, 2007 00:15
    Jag gick runt husknutarna för att hitta den där slangen jag bad om, men inte hitta jag någon! Damn!

Something to say?