: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Helg på landet och möte med syster

Category: By Tom Fury
Förra helgen (dvs den 28 juli) var jag ute en sväng på landet hos moster och morbor. Tanken vad väl att jag skulle fortsätta hjälpa till med målningen, men blev mer att äta mat och dricka vin och sprit. Vilket inte är helt fel. Som ni ser på bilderna nedan var båda grejerna till belåtenhet. Ett par grannar var på besök och kvällen bev ganska sen - allt som allt var det en trevlig helg. Synd bara att ungefär alla man kände skulle gå ut samma kväll i Norrköping. Hade nog haft the time of my life om jag hade begett mig ut till Palace den kvällen, men men - jag hade ju redan lovat bort mig. Och jag ångrar inte att jag åkte ut.

...det här var bara en bråkdel av det som serverades.

Woho!

Häromdagen fick jag chansen att få hänga lite med Felicia, min homegirl sistah. Tyvärr var det inte för så länge och tyvärr blir det ju inte så ofta nu för tiden. Många telefonsamtal men eftersom hon jobbar och jag pluggar blir det ju inte att man hänger så mycket som man gjorde in the old days (typ grundskolan ^^).


Anyways, det var en grymt fin sommardag (tisdag) och vasaparken blev The Skiten. Får hoppas fler sådana dagar kommer - bara inte exjobbet kommer sluka all min tid.

Ärligt talat, den här sommaren har varit kass. Det enda stora vettiga som har varit roligt som jag har gjort har varit resan till Amsterdam och Sensation Black. Visst, det har funnits andra grejer som var roliga, mysiga, trevliga och spännande också - som att få ha umgåtts med de man velat umgås med (ibland), ett par mindre fester och säkert något mer jag har glömt bort. Det ändrar dock inte på det faktum att sommaren 2007 har varit en av de sämsta på många många år för min del. Men man ska väl inte klaga. Istället får man försöka göra det bästa av de dagar som återstår!

1 comment so far.

  1. Johan 06 augusti, 2007 22:55
    Det har varit den bästa sommaren på väldigt länge! Äntligen har man kunnat sova om nättarna utan att vakna upp och tro att man däckat i grannens pool!

Something to say?