: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Q-base 2007?

Category: , , By Tom Fury
Jag har starka funderingar på att dra till Q-base nu i år (8-9 september). Söker bara ett resesällskap! De flesta jag har pratat med bangar på grund av för lite pengar, andra har ingen tid. Jag är lite osäker på om det kommer krocka med något jag har i skolan, men det får nästan gå ändå. Kommer bli svårt att kunna se alla akter som jag vill under de 16 timmar festen håller på, men man får göra sitt bästa att matcha det. De intressanta är (de markerade med rött är de jag har sett tidigare, de med blått kommer jag se snart här i Norrköping):

  • Activator
  • Tatanka
  • Luna
  • Dana
  • D-Block & S-Te-Fan
  • Ruthless
  • Technoboy
  • Vince
  • Alpha Twins
  • Paul Elstak
  • The Stunned Guys
  • Darkraver
  • Buzz Fuzz
  • Catscan
  • Neophyte
  • Outblast
  • Tommyknocker
  • Ultraform
  • Showtek (i dess olika former; Showtek, Pascal Feliz & Walt Jensen, Southstylers, Duro)
  • The dutchmaster
  • Isaac
  • Deepack
  • Pavo & Zany
  • JDX
  • The Prophet
  • Davide Sonar
  • Zatox
  • Headhunterz
  • Wildstylez
  • A-lusion
  • T-junction & Osiris
Med andra ord i princip alla hardstyle / hardcore akter som kommer att spela. Techno och psy är fint, of course, men ligger mig inte lika varmt om hjärtat (längre). Vilka känner för en tripp till västra Tyskland och lyssna på bra musik? Det kommer ju bli kickass! Inte speciellt dyrt heller, tror man kommer undan med resa + blijett för runt tusenlappen (givetvis en del omkostnader, men det blir ju inte onödigt mycket).

Anyways, jag är hur taggad som helst. I wanna go!

1 comment so far.

  1. Johan 06 augusti, 2007 22:57
    Jag bangar för att jag tycker det suger! Vad är Q-baset för något?

Something to say?