: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

München Hoben (22/8 -07)

Category: , By Tom Fury
Efter mycket om och men blev det ändå så att jag följde med till München Hoben. Efter en massa bestyr på dagen blev det dags att ställa sig i kön för att hinna få en megastor sejdel. Skulle ha blivit min tredje, men en av de tidigare gick ju sönder. Hursomhelst, vi (Cem, Nadim, Stoffe och jag) trodde vi var i god tid, men kön hade redan växt sig sjukt lång. Jag tror vi köade i 1,5 h innan vi kom in till slut och fick tag på våra glas.

Time to get wasted! Tycker det blev bra med handstatyn i mitten. Den visar vad som gäller!

Drunk? Lite.

Därefter bar det av hem till Nadim i Lambohov för förfest. Kom ner till området igen runt 21-tiden om jag inte minns helt fel. Träffade en hel del människor man inte sett så länge, alltid lika roligt! (Ja, även att träffa de man nyligen sett också, såklart). Drack väl inte överdrivet mycket, så kände mig relativt fräsch dagen efter - bara grymt trött.

Cem och Andrei har nog ganska kul...

Det är lite tråkigt att det stänger så tidigt (kl. 01). Partysugna som vi var letade vi efter vidare festande. Vilket resulterade i att vi landade på Platens till slut (var vet Platens? Jag tror det). Kanske inte det roligaste stället i Linköping, men det var det som var öppet så det fick duga. Efterfesten hölls sedan hos Nadim (åter igen). Jag drog därifrån strax innan kl 06 på torsdagmorgonen för att få sova lite hemma hos min moster inne i centrala Linköping. skulle iväg med far klockan 10, och var då aningen trött... men det gick till slut ändå.

På väg hem efter en kvälls äventyr.

För den som vill ha lite fler bilder kan kika in på albumet jag lagt upp på facebook.

Över och ut!

2 comments so far.

  1. Johan 26 augusti, 2007 13:03
    Jag har ett sådant där ölglas hemma som jag knyckte i Danmark som liten, Du kan få köpa det för en ansenlig summma pengar.
  2. Arvan 27 augusti, 2007 11:46
    hehe det där ser frässit ut! beerfest

Something to say?