: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Tenta imorgon...

Category: By Tom Fury
Imorgon gäller det. Tenta i Information Security. Känns inte riktigt som att jag kommer greja det - så här dåligt har det inte känts inför någon tenta tidigare. Mest av allt beror det nog på att jag har haft alldeles för lite tid att plugga till skiten. Den tid jag har haft har jag varit tvungen att använda optimalt - tidiga morgnar och sena kvällar där jag har läst arslet av mig. Ändå känns det inte tillräckligt. Det har varit lite svårt att läsa till den här tentan, det är bara en massa artiklar och forskningspapper som ska pluggas på, inte något speciellt att räkna på eller träna som på den gamla hederliga tiden med analystentor etc.

Well well, vi får väl se efter morgondagen hur det gick. Håll tummarna för mig! Det kommer jag behöva.

1 comment so far.

  1. Johan 15 augusti, 2007 19:43
    Så som du känner dig, så känner jag inför varje tenta. Ska jag lära dig knepen?

Something to say?