: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Neophyte + Springa = bra skit!

Category: , By Tom Fury
Nu har jag suttit hemma ganska länge och försökt läsa in mig lite på Visual Studio Team System som mitt exjobb ska handla om. Kände att jag behövde lite luft, så tog på mig mjukisbrallorna och lade ned iPoden i fickan för att ta en liten promenad. Men när det började stråla in lite hardcore i mina öron fick jag för mig att ta mig runt 5,5 km spåret i skogen. Det blev att springa det till slut, för Neophyte dundrade på i jag-vet-inte-hur-många bpm med deras Rechtoe Rechtaan. Underbar skiva. Det var skiva nummer 2 som spann runt på den lilla disken i fickan, och kan verkligen rekommendera den.

Nu är det dags att ta tag i plugget igen. På onsdag ska det bestämmas lite mer exakt vad som ska pysslas med vad gälelr VSTS. Ska bli skoj!

2 comments so far.

  1. Johan 27 augusti, 2007 20:09
    Med tanke på längden på de låtar du brukar lyssna på, typ 10 mins låtar, och vi säger att det var 15 st låtar. Tog det dig alltså 2,5h att ta dig runt 5,5km?
  2. Tom Fury 27 augusti, 2007 20:17
    Nae hann inte lyssna klart på hela skivan när jag sprang. så hade lite bra sällskap i lurarna på väg hem från skogen också ^^

Something to say?