: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Chill in the hood

Category: By Tom Fury
René den lilla parveln är hemma över helgen från Stockholm. Passade på att träffa honom idag och ta en efterlängtad kebab på stan. Väldigt gott, det var faktiskt länge sedan för mig också som jag käkade kebab, så det var på tiden.

Vi lyckades även få tag på B-man (a.k.a toffelhjälten) till slut efter mycket om och men, och tog en liten fika på Världens Bar. Mycket trevligt! Borde ha läst in mig mycket mer på VSTS för exjobbets skull än vad jag har gjort. Snart är det väl dags för födelsedagsfirande också, så får se när man hinner med att ta tag i pluggbiten. Det måste göras snart i alla fall.

3 comments so far.

  1. Johan 26 augusti, 2007 13:05
    Du fyller inte år än på ett tag. Grattis i förskott.
  2. Tom Fury 26 augusti, 2007 13:13
    ..ja alltså, inte min födelsedag som skulle firas :).
  3. Arvan 27 augusti, 2007 11:47
    Chill in the hood är fina grejjer! . Men raketforskaren får sätta fart, för mna får inte vara lat!

Something to say?