: : Tom Fury
Den enda dokumentationen över Tommies liv

Jävla skittenta!

Category: By Tom Fury
Jag tror det gick åt helvete. Just nu är jag OMG-Så-Dåligt-Det-Gick-På-Tentan-Fury. Och grejen var ju att den inte var speciellt svår, jag kunde bara inte svara på en del frågor. Boven i dramat måste antingen vara brist på tid eller att jag är grymt korkad. Jag tror på den förra anledningen. Med allt annat crap jag haft att göra så har jag haft alldeles för lite tid att förbereda mig för tentan. Jag märkte det idag.

Nåja, jag lämnade i alla fall in tillräckligt många svar för att kunna bli godkänd. Några högre betyg får jag nog se mig i himlen efter. Och har jag tur (och då menar jag tur som i Alexander Lukas tur) är de tillräckligt snälla med rättningen så att jag åtminstone får lite skrap-poäng för de svar jag faktiskt lämnade in.

Om inte annat så är det bara att säga såhär: Information Security, see you next omtenta-p! Jätteskoj....

1 comment so far.

  1. Johan 15 augusti, 2007 19:39
    Säg till om du behöver hjälp inför omtentan! Jag hoppas jag har tid att hjälpa dig iaf.

Something to say?